Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Adéla Karmazínová
Adéla Karmazínová
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je specifikovat faktory, ovlivňující kupní chování spotřebitelů, zhodnotit povědomí o regionální značce POLABÍ regionální produkt® a jejímu vlivu na kupní rozhodovací proces. V teoretické části je na základě komparace dostupných odborných zdrojů postupně charakterizována problematika marketingu se svými základními aktivitami. Dále je definováno kupní chování spotřebitelů …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to specify the factors influencing the purchasing behavior of consumers, to evaluate the awareness of the regional brand POLABÍ regional product® and its influence on the purchasing decision-making process. Based on the comparison of available expert sources, I gradually characterize the problematics of marketing with its basic activities in the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARMAZÍNOVÁ, Adéla. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8mzmxc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Natálie Šourková -
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Jana Smyčková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights