Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení – Adéla Karmazínová
Adéla Karmazínová
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
The influence of brand image on purchase behavior - regional brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikovat faktory, ovlivňující kupní chování spotřebitelů, zhodnotit povědomí o regionální značce POLABÍ regionální produkt® a jejímu vlivu na kupní rozhodovací proces. V teoretické části je na základě komparace dostupných odborných zdrojů postupně charakterizována problematika marketingu se svými základními aktivitami. Dále je definováno kupní chování spotřebitelů …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to specify the factors influencing the purchasing behavior of consumers, to evaluate the awareness of the regional brand POLABÍ regional product® and its influence on the purchasing decision-making process. Based on the comparison of available expert sources, I gradually characterize the problematics of marketing with its basic activities in the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Natálie Šourková -
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Jana Smyčková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva