Bc. Eliška Veselá

Diplomová práce

Branding – its history and new challenges

Branding – its history and new challenges
Abstract:
The subject of this Diploma Thesis is to define terms, which are related to the branding problematics and their following application. The Diploma Thesis consists of two main parts, and the theoretical part is focused on explanation and clarification of the terms, which are applied in part practical. The terms are following: brand, brand strategy, brand elements, brand name, logo, and brand architecture …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní