Spotřebitelské preference při výběru sportovně užitkového vozu – Michal Kocián
Michal Kocián
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při výběru sportovně užitkového vozu
Consumer preference when selecting SUV car segment
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje automobilový průmysl, stručně přibližuje jeho historii, rozdělení do segmentů a postupně se zaměřuje na sportovně užitkové vozy (SUV). Přibližuje jejich vznik a postupné formování až do současnosti. Práce rovněž ukazuje vývoj prodejů SUV, za poslední dekádu, na různých trzích. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace spotřebitelských preferencí při nákupu sportovně …víceAbstract:
The diploma thesis characterizes the automotive industry, briefly introduces its history, segmentation and gradually focuses on sport utility vehicles (SUV). Then shows their formation up to the present. The work also shows the development of SUV sales over the last decade in different markets. The main goal of the diploma thesis is to identify consumer preferences when selecting a sports utility vehicle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Model komplexní psychosociální rehabilitace CARe v praxi Komunitního týmu Fokus Praha, z.ú.
Niké Christodulu -
Využití metodiky CARe v práci s lidmi bez přístřeší
Jiří Škvor -
Evaluation of impact of government program for final car market on car dealers
Hans-Günther Barth -
Realizace zařízení pro komunikaci Car2X a Car2Car
Milan Štohanzl
Název
Vložil
Vloženo
Práva