Bc. Tereza Staňková, DiS.

Bakalářská práce

Inovace marketingového řízení Výstaviště České Budějovice a.s.

Anotace:
Bakalářská práce na téma Inovace marketingového řízení Výstaviště České Budějovice se soustředí především na zhodnocení současného stavu marketingového mixu dané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. V první části je charakterizována daná společnost, poté následuje podrobně popsaný marketingový mix společnosti. Následuje vyhodnocení dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a porovnání s jinými …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing management innovation in the company Exhibition České Budějovice. The thesis primarily evalutes the current state of the marketing mix in the specific company. The thesis is divided into two parts. The first part characterized the company and company´s marketing mix. Second part is applicable, formed by the questionnaire a structured interview and comparation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma