Michaela Hronová

Bakalářská práce

Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí druhého stupně základní školy

The influence of advertising on the eating habits of children in upper primary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o reklamě a dětech jako její cílové skupině. Zkoumá stravovací zvyklosti dětí, vliv reklamních sdělení na formování návyků v rámci stravy a případné hrozby v zanedbání kvalitní životosprávy.
Abstract:
The bachelor thesis deals with advertising and children as its target group. It examines children's eating habits, the impact of advertising messages on the formation of habits in the diet and possible threats to neglect quality of lifestyle.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82837

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod