Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí druhého stupně základní školy – Michaela Hronová
Michaela Hronová
Bakalářská práce
Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí druhého stupně základní školy
The influence of advertising on the eating habits of children in upper primary school
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o reklamě a dětech jako její cílové skupině. Zkoumá stravovací zvyklosti dětí, vliv reklamních sdělení na formování návyků v rámci stravy a případné hrozby v zanedbání kvalitní životosprávy.Abstract:
The bachelor thesis deals with advertising and children as its target group. It examines children's eating habits, the impact of advertising messages on the formation of habits in the diet and possible threats to neglect quality of lifestyle.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82837
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
The language of advertising addressed at parents and children
Lenka MARTINKOVÁ -
Reklama a ochrana dětí
Nicole Plánková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Psychological and ethical Issues of child-focused advertising
Tamila Khodjaeva -
Victims of American consumerism: some examples of advertising aimed at young children
Zuzana JENČÍKOVÁ -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková