Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ – Radim KOPŘIVA
Radim KOPŘIVA
Bakalářská práce
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ
Development of algorithmic thinking in children at elementary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování vývoje algoritmického myšlení u dětí na druhém stupni základní školy, popsání různých způsobů pro rozvíjení algoritmického myšlení a navržení konkrétních aktivit. V teoretické části jsou uvedeny základní informace přibližující danou problematiku - současný stav výuky základů algoritmizace a RVP včetně jeho návrhu změn a také základní předpoklady výuky algoritmizace …víceAbstract:
The goal of this bacheor thesis is analyzing of algorithmic thinking develope of lower-secondary school´s students, describing of algorithmic thinking develope in various ways, suggesting of specific activities. The aim of the bachelor thesis is to map the development of algorithmic thinking in children at the second stage of elementary school, to describe various ways of developing algorithmic thinking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPŘIVA, Radim. Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA -
Pracovní listy pro nadané žáky v hudební výchově na druhém stupni ZŠ
Lucie Lašová Podmelová -
Pracovní listy zaměřené na estetické vzdělávání na středních odborných školách
Ilona Tomášková -
Pracovní listy z fyziky pro 7. ročník základní školy
Klára Holomková -
Konstrukční úlohy - pracovní listy
Tamara FRYČKOVÁ -
Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ
Martina VAŠNOVSKÁ -
Pracovní listy pro žáky základních škol ke kampani „Biodiverzita–to jsme my!“
Eliška Procházková -
Pracovní listy se zaměřením na stylistické rysy češtiny pro úroveň B2 a C1
Markéta Audy Masopustová