Maro HAJRAPETJANOVÁ

Bachelor's thesis

Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma

Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here
Abstract:
V rámci bakalářské práce s názvem Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma byla realizována intervence ve veřejném prostoru, ve kterém se setkává má osobní výpověď s nosičem reklamy, čímž je v tomto případě formát billboardu. Vyjadřovacím prostředkem není jen samotná reklamní plocha, na které byl realizován velkoformátový plakát krajinné fotografie Arménie, místa, odkud …more
Abstract:
In this bachelor thesis called Billboard as a medium of expressing a personal message: I am at home here was implemented a public space intervention, where my personal statement meet with an advertisement carrier, which in this case, is a billboard format. The means of expression is not only the advertising space on which the large-format poster of a landscape photograph of Armenia, the place where …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Miroslav Hašek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAJRAPETJANOVÁ, Maro. Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in Education / VV 1O

Theses on a related topic