Analýza konkurence konkrétního podniku – Bc. Marek Száraz
Bc. Marek Száraz
Bachelor's thesis
Analýza konkurence konkrétního podniku
Analysis of competiton of the company
Abstract:
The thesis focuses on "Competitive analysis of a particular undertaking" is using the methods of strategic analysis to present the Czech market with Built of wood and recognize the potential competitive advantage of a particular undertaking in the relevant market.Abstract:
Predmetom bakalárskej práce “Analýza konkurencie konkrétneho podniku“ je pomocou metód strategickej analýzy predstaviť český trh s drevostavbami a rozoznať potenciálnu konkurenčnú výhodu konkrétneho podniku na danom trhu.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o5vsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hledání specifických předností podniku
Lucia Hýlová -
Strategická analýza konkrétního podniku
Marián Minárik -
Identifikácia strategických predností pri rozšírení malého podniku
Karolína Letková -
Strategická analýza podniku
Jan Krejčíř -
Strategická analýza podniku
Kateřina Kocábová -
Strategická analýza podniku
Kateřina Fialová -
Strategická analýza vybraného podniku
Matěj Zwinger -
Strategická analýza daného podniku
Monika Netopilová