Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky – Andrea Hnyková
Andrea Hnyková
Bakalářská práce
Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky
Didactic analysis of the topic of international marketing and brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou marketingu na středních ekonomicky zaměřených školách, konkrétně tématem mezinárodního marketingu a značek. První část práce obsahuje význam a zařazení učiva do studijních programů. Další teoreticky pojatá část se zabývá didaktickými aspekty a prostředky používanými k výuce výše zmíněných témat. Jelikož cílem práce je vytvoření případové studie spojující dvě výše …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing education at secondary economically oriented schools, specifically with the topic of international marketing and brands. The first part of the thesis contains the importance and inclusion of the curriculum in the study programs. Another theoretically focused part deals with didactic aspects and means used to teach the above-mentioned topics. Because the aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Tomáš Langer
- Oponent: Alena Králová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Vzdělávání v ekonomických předmětech
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Analýza učebnice pro odborný předmět Marketing SOŠ
Ondřej Dufek -
Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)
Jiří BEJTKOVSKÝ -
Analýza známosti produktu (teplovodní krbová vložka)
Dana KRSKOVÁ