Andrea Hnyková

Bakalářská práce

Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky

Didactic analysis of the topic of international marketing and brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou marketingu na středních ekonomicky zaměřených školách, konkrétně tématem mezinárodního marketingu a značek. První část práce obsahuje význam a zařazení učiva do studijních programů. Další teoreticky pojatá část se zabývá didaktickými aspekty a prostředky používanými k výuce výše zmíněných témat. Jelikož cílem práce je vytvoření případové studie spojující dvě výše …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing education at secondary economically oriented schools, specifically with the topic of international marketing and brands. The first part of the thesis contains the importance and inclusion of the curriculum in the study programs. Another theoretically focused part deals with didactic aspects and means used to teach the above-mentioned topics. Because the aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Tomáš Langer
  • Oponent: Alena Králová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70601