Psychologie reklamy - aktuální trendy – Jitka Novotná
Jitka Novotná
Diplomová práce
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Psychology of advertising - contemporary trends
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání významu psychologických aspektů reklamy. Teoretická část práce nejdříve na základě odborné literatury definuje základní pojmy a shrnuje aktuální poznatky z teorie psychologie a marketingu. Stručně představuje hlavní aktuální trendy psychologie reklamy, ve druhé polovině podrobně přibližuje problematiku dvou moderních trendů v reklamě - virální a guerillový …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on examining the importance of psychological aspects of advertising. The theoretical part of the thesis defines, on the basis of scientific literature, the basic terms and current findings of the theory of psychology and marketing. It also briefly presents the main current trends of psychology of advertising. In the second part of the thesis, issues of two modern trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Chýlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8o9epy 8o9epy/3
13. 4. 2015