Tereza Koníčková

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Okamžitá fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů: Instantní enigma b) volné fotografie - výstavní soubor: Percepce

1. Theoretical part: Instant Photography 2. Practical part: a) An Instant Enigma b) Perception
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem klasické okamžité instantní fotografie v průběhu 20. a na počátku 21. století. Úvod do zkoumané problematiky tvoří nástin historických faktů této netypické techniky a dále jsou v textu zmíněny specifické oblasti, s kterými se okamžitá fotografie pojí. Nejprve se komplexním rozborem věnuje technologii Polaroidu, její globalizaci, úpadku i znovuobjevení na scéně, pozdějším …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the development of classic onestep photography over the 20th and the beginning of the 21st century. The introduction of this topic consists of an overview of the historical facts pertaining to this atypical method, in addition to the mention of specific areas which the onestep photography connects to. Firstly, the thesis focuses on the complex analysis of the Polaroid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. MgA. Jan Jindra

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koníčková, Tereza. 1. Teoretická část: Okamžitá fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů: Instantní enigma b) volné fotografie - výstavní soubor: Percepce. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Advertising Photography