Bc. Lukáš Pražák

Bachelor's thesis

Social Media jako součást marketingové komunikace

Social media as part of marketing communication
Abstract:
Tato závěrečná práce řeší problematiku uplatnění sociálních sítí v marketingové komunikaci. Teoretická část obsahuje a především definuje související témata jako např. marketing jako takový, marketingová komunikace a především pak představuje sociální sítě, jejich výčet, vznik a historii. Hlouběji se pak zaměřuje na využití sociálních sítí k marketingovým účelům. V praktické části je věnována pozornost …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with applying social networks into marketing communication. The theoretical part contains and defines particular topics connected to it, for example, marketing itself, marketing communication. Last but not least it introduces social networks, their list, origin and history. Then it concerns itself deeper with the usage of social networks for marketing communication. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní