Social Media jako součást marketingové komunikace – Bc. Lukáš Pražák
Bc. Lukáš Pražák
Bakalářská práce
Social Media jako součást marketingové komunikace
Social media as part of marketing communication
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší problematiku uplatnění sociálních sítí v marketingové komunikaci. Teoretická část obsahuje a především definuje související témata jako např. marketing jako takový, marketingová komunikace a především pak představuje sociální sítě, jejich výčet, vznik a historii. Hlouběji se pak zaměřuje na využití sociálních sítí k marketingovým účelům. V praktické části je věnována pozornost …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with applying social networks into marketing communication. The theoretical part contains and defines particular topics connected to it, for example, marketing itself, marketing communication. Last but not least it introduces social networks, their list, origin and history. Then it concerns itself deeper with the usage of social networks for marketing communication. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bjac0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec