Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan – Muhammad Usman Riaz
Muhammad Usman Riaz
Diplomová práce
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Změna spotřebitelského chování na venkově v Pákistánu související s covidem
Anotace:
Tato studie zkoumá dopad COVID-19 na měnící se způsob života a nákupní chování spotřebitelů na základě jejich socioekonomického prostředí ve venkovských oblastech Pákistánu. Bezprecedentní potíže způsobené COVID-19 vyžadují regionální a mezinárodní spolupráci pro jejich zmírnění. Populace, které jsou chudé a marginalizované, jsou náchylnější k fyzickým, sociálním a ekonomickým dopadům pandemie. Spotřebitelské …víceAbstract:
The present study investigates the impact of COVID-19 on consumers' changing way of life and buying behavior based on their socio-economic backgrounds in rural areas of Pakistan. Unprecedented difficulties brought on by COVID-19 demand regional and international cooperation for their mitigation. Populations that are poor and marginalized are more susceptible to the pandemic's physical, social, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova