Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan – Muhammad Usman Riaz
Muhammad Usman Riaz
Master's thesis
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Změna spotřebitelského chování na venkově v Pákistánu související s covidem
Abstract:
Tato studie zkoumá dopad COVID-19 na měnící se způsob života a nákupní chování spotřebitelů na základě jejich socioekonomického prostředí ve venkovských oblastech Pákistánu. Bezprecedentní potíže způsobené COVID-19 vyžadují regionální a mezinárodní spolupráci pro jejich zmírnění. Populace, které jsou chudé a marginalizované, jsou náchylnější k fyzickým, sociálním a ekonomickým dopadům pandemie. Spotřebitelské …moreAbstract:
The present study investigates the impact of COVID-19 on consumers' changing way of life and buying behavior based on their socio-economic backgrounds in rural areas of Pakistan. Unprecedented difficulties brought on by COVID-19 demand regional and international cooperation for their mitigation. Populations that are poor and marginalized are more susceptible to the pandemic's physical, social, and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87991
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2022
- Supervisor: Zuzana Chytková
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova