Analýza silných a slabých stránek malé obchodní společnosti LZS Praha s.r.o. – Bc. Tomáš Tůma
Bc. Tomáš Tůma
Bakalářská práce
Analýza silných a slabých stránek malé obchodní společnosti LZS Praha s.r.o.
Strengths and Weaknesses Analysis of the Small Business Company LZS Praha Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu silných a slabých stránek společnosti LZS Praha s. r. o. Jedná se o malou obchodní společnost, která se zabývá dodávkami leteckých zabezpečovacích systémů na letiště v Čechách i v zahraničí. Cílem práce je na základě zjištěných faktů navrhnout možná řešení vedoucí ke zvýšení tržeb a tržního podílu na trhu s leteckou zabezpečovací technikou. Dílčími cíli jsou …víceAbstract:
This bachelor work is focused on the analysis of strengths and weaknesses of the company LZS Praha Ltd., which is a small company delivering aerial security systems to the airports in the Czech Republic and abroad as well. This work wants to suggest some possible solutions helping to sales rise and the rise of the share on the market with the aerial security system. As well it wants to find some recommendation …víceKlíčová slova
SWOT analýza silné stránky slabé stránky příležitosti ohrožení marketingový mix produkt cena distribuce komunikace zákazník segmentace zacílení umístění zisk hotovost likvidita SWOT analysis strengths weaknesses opportunities threats marketing mix product price distribution communication customer segmentation targeting positioning profit cash flow solidity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sa0v9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová