Vyhodnocení strategickcýh možností a výběr strategie ve firmě Hochtief a.s. – Bc. Zbyněk Podhradský
Bc. Zbyněk Podhradský
Bakalářská práce
Vyhodnocení strategickcýh možností a výběr strategie ve firmě Hochtief a.s.
Evaluation of strategic opportunities and choice of corporate strategy in Hochtief a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje BCG analýzu společnosti HOCHTIEF CZ a.s. a její návaznost na zkoumání životního cyklu výrobků portfolia společnosti. V teoretické části je základní seznámení s portfoliem aktivit a samotnou BCG analýzou. V praktické části je popis a představení firmy HOCHTIEF CZ a.s. Dále je zde seznam podnikatelských aktivit a následuje aplikována analýza BCG na jednotlivé strategické …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a BCG analysis of the HOCHTIEF CZ stock company and its continuity to research of life cycle portfolio products. The theoretical part is a basic introduction to the activities and portfolio analysis BCG itself. In the practical part is description and introducing HOCHTIEF CZ stock company. There is also applied a BCG analysis on individual strategic business units. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pg4wu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Jelínek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODHRADSKÝ, Zbyněk. \textit{Vyhodnocení strategickcýh možností a výběr strategie ve firmě Hochtief a.s.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/8p0l2m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový plán vybrané strategické podnikatelské jednotky
Martin ŠRÁMEK -
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Eliška Kolářová -
BCG analýza a její význam pro udržení vedoucí pozice na trhu
Lenka Hrachová -
Analysis of Complex Portfolio Strategies with Return Approximation Techniques
David Neděla -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová