Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE – Bc. Kateřina Šenková
Bc. Kateřina Šenková
Diplomová práce
Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
The Marketing Communication of the WIDE Non-profit Organisation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šenková, Kateřina. Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová