Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE – Bc. Kateřina Šenková
Bc. Kateřina Šenková
Master's thesis
Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
The Marketing Communication of the WIDE Non-profit Organisation
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi …moreAbstract:
The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠENKOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/8p9ut7/. [cit. 2024-04-20].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šenková, Kateřina. Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová