Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image – Bc. Michaela Sanitráková
Bc. Michaela Sanitráková
Master's thesis
Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image
Project of Marketing Communications Inovation for Buddy System Zlín with Image Improvement Purpose
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image. Cílem práce je tedy vytvoření projektu inovace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace této studentské organizace, který povede ke zlepšení její celkové image. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury, …viacAbstract:
This thesis deals with innovation of marketing communications for Buddy System Zlín with image improvement purpose topic. The main objective of the thesis is to create a project of innovation of single marketing communications tools for the students' organization what will lead onwards to its general image improvement. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SANITRÁKOVÁ, Michaela. \textit{Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/8pbb8m/. [citováno 2024-04-23]
Jak správně citovat práci
Sanitráková, Michaela. Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Ondřej Pawlas