Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole – Zuzana Hrančíková
Zuzana Hrančíková
Bachelor's thesis
Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole
Holistic approach to music education in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se holistickým pojetím hudební edukace v mateřské škole. Konkrétně se zaměřuje na propojení hudby, pohybu a hry na hudební nástroje při nácviku písní. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se holismu a jeho chápání v oblasti hudební edukace v mateřské škole. Dále se tato část věnuje jednotlivým hudebním činnostem, které jsou obsahem …viacAbstract:
The bachelor thesis is of theoretical-application character and deals with the holistic approach to music education in kindergarten. Specifically it focuses on connection of music, movement and playing musical instruments during learning songs. The theoretical part summarizes the knowledge concerning holistic approach to music education in kindergarten. This part also deals with particular music activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrančíková, Zuzana. Holistické pojetí hudební edukace v mateřské škole. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Využití hudební výchovy v integrovaném pojetí vzdělávání v mateřské škole
Gabriela Šmerdová -
Balady z moravských Kopanic ve výuce hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Barbora Tomanová -
Hudební tvorba autorské dvojice Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře a její využití při hudebně-edukační činnosti na prvním stupni základní školy
Klára SALAMONOVÁ -
Integrované pojetí folkloru v hudební výchově na 1. stupni základní školy
Andrea Juřenová -
Hudební edukace vItálii na druhém stupni primárního školství a hudebním lyceu
Anna Marie LÍŇOVÁ -
Podpora hudební edukace dětí předškolního věku s důrazem na poslech hudby
Barbora Mizerová -
Hudební výchova a "moje školka" (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace hudební edukace)
Ester SLABIŇÁKOVÁ -
Komparace kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání se zaměřením na hudební edukaci v České a Slovenské republice
Petra Lacinová