Využití programu GeoGebra ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Petr MARTINÁK
Bc. Petr MARTINÁK
Diplomová práce
Využití programu GeoGebra ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
The use of GeoGebra program in mathematics education at the lower secondary school
Anotace:
Cílem práce je vytvoření uceleného souhrnu pro učitele, kteří by při výuce matematiky na druhém stupni ZŠ chtěli používat informační a komunikační technologie (ICT) a program GeoGebra. Práce čtenáře seznamuje s kognitivními i psychologickými aspekty používání ICT ve výuce, a také s výhodami a nevýhodami zapojení ICT do výuky. Dále práce obsahuje návrhy učebních úloh realizovatelných prostřednictvím …víceAbstract:
The aim of this thesis is designing a summary of using Information and communications technology (ICT) and GeoGebra software for mathematics teachers at the lower secondary school. The thesis contains cognitive and psychological aspects of using ICT and describes the pros and cons of using it in mathematics education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Nocar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTINÁK, Petr. Využití programu GeoGebra ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Geogebra jako opora při výuce geometrie ve čtvrtém a pátém ročníku základní školy
Kristýna KANDLEROVÁ -
Využití ICT v rovinné geometrii na 2. stupni ZŠ
Barbora SOCHOROVÁ -
Využití ICT ve výuce matematiky v 8. a 9. ročníku základní školy
Martin SIEBER -
Tandemová výuka v matematice v 1. ročníku základní školy
Petra SENIUROVÁ -
Výuka matematiky a školská reforma v Československu v letech 1945-1953
Lucie Krátká -
Enviromentální výchova v matematice na druhém stupni ZŠ
Květoslava Zuna Dvořáková -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Projektová výuka v matematice
Darina Šindlářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva