Profil společnosti Balance Club Brumlovka na sociálních sítích – Ondřej Tichý
Ondřej Tichý
Bachelor's thesis
Profil společnosti Balance Club Brumlovka na sociálních sítích
Balance Club Brumlovka company profile on social networks
Abstract:
Bakalářská práce nesoucí název „Profil společnosti Balance Club Brumlovka na sociálních sítích“ je zaměřena na současné využití sociálních sítí ve vybraném podniku. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se nejdříve zabývá charakteristikou a základním rozdělením sociálních médií. Následně jsou zde představeny jednotlivé nejvyužívanější sociálních …moreAbstract:
The bachelor thesis titled "Balance Club Brumlovka company profile on social networks" is focused on the current use of social networks in the selected company. This thesis consists of two main parts, namely theoretical and practical. The theoretical part first deals with the characteristics and basic division of social media. It then presents the most used social networks, their use in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2023
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Milena Dvořáková, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÝ, Ondřej. \textit{Profil společnosti Balance Club Brumlovka na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8pfgu6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
Hong Soeung -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková -
Efektivita online marketingové propagace vybraného podniku
Kateřina Maryšková -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights