Bc. Marta Kadlecová, DiS.

Master's thesis

Spokojenost uživatelů Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.

User satisfaction with the Centre for hearing-impaired people Hodonín District, o.p.s.
Abstract:
Spokojenost uživatelů je pro práci v sociálních službách základním kritériem umožňujícím posouzení účinnosti a kvality odvedené služby. Ve své diplomové práci se zabývám spoko-jeností uživatelů služeb Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o. p. s. Teoretická část práce je věnována organizaci, kvalitě nabídky služeb, charakteristice osob se sluchovým postižením a mírou spokojenosti klientů. Cílem …more
Abstract:
User satisfaction is a basic criteria which allows evaluation of efficiency and quality of provided service in social service profession. In my thesis I deal with user satisfaction with Centre for hearing-impaired people Hodonín Distric, o. p. s. Theoretical part of the thesis is applies to organisation, quality of offered service, characterization of hearing-impaired people and degree of clients satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Accessible from:: 24. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kadlecová, Marta. Spokojenost uživatelů Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe