Unfair practices in the marketing of pharmaceuticals – Bc. Marek Král
Bc. Marek Král
Master's thesis
Unfair practices in the marketing of pharmaceuticals
Nekalé praktiky v marketingu na léčiva
Anotácia:
Cílem diplomové práce je poskytnout doporučení výrobcům a distributorům humánních léčivých prostředků, aby se vyhnuli při tvorbě reklamy porušení zákona. Pro dosažení stanoveného cíle, práce bude rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou část. Teoretická část pokryje definice humánních léčivých prostředků a reklamy a poskytne souhrn regulace reklamy na humánní léčivé prostředky z pohledu veřejného …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to provide a set of recommendations for the manufacturers and distributors of the human pharmaceuticals to avoid a creation of an advertisement that violates the law. To achieve this goal the thesis will be divided into 2 parts: theoretical and practical part. The theoretical overview will cover definitions of human pharmaceuticals, the advertising and it will provide …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace pracovníků v organizaci Státní ústav pro kontrolu léčiv;
Ondřej Vodička -
Úloha a činnost Státního ústavu pro kontrolu léčiv – kontrola lékáren
Petr Litoborský -
Formalizace procesu zpracování požadavků na konfigurace firewallu v prostředí Státního ústavu pro kontrolu léčiv
Matěj Nedbal -
Motivace pracovníků v organizaci Státní ústav pro kontrolu léčiv;
Ondřej Vodička -
Proces vzdělávání zaměstnanců ve Státním ústavu pro kontrolu léčiv
Veronika Krásová -
Nekalé obchodní praktiky
Iva Kepprová -
Má být úprava nekalých soutěžních praktik různá jednak ve vztazích mezi podnikatelskými profesionály a jednak ve vztazích vůči spotřebitelům?
Olga Konvalinová -
Ochrana spotřebitele proti nekalým praktikám
Viktor Židlický
Názov
Vložil
Vložené
Práva