Ing. Iuliia Dubrovna

Diplomová práce

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management

Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Abstract:
The diploma thesis consists of theoretical and practical parts. The main purpose of this work is to determine the recent global trends, the way they influence the changes in consumer behaviour and on that basis to reveal marketing tools that, a company is to apply in order to meet consumer’s expectations. The following methods of research are to be used: general scientific, system analysis, informational …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2016
  • Vedoucí: Ing. Andrej Mazán, MBA
  • Oponent: MSc Oldřich Dutý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní