Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách – Bc. Eliška Sovová
Bc. Eliška Sovová
Master's thesis
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Guerrilla Marketing and Its Practical Usage or Roguery in Libraries
Abstract:
Diplomová práce seznamuje nejprve se základy klasického marketingu, aby mohla následně knihovnám přiblížit Guerrilla marketing, který je více než vhodným marketingovým nástrojem pro malé organizace bez vysokých rozpočtů, jakými právě knihovny jsou. Práce charakterizuje základní znaky Guerrilla marketingu dle zakladatele J.C. Levinsona a poukazuje na změny, kterými Guerrilla marketing prošel do současné …moreAbstract:
Initially, my diploma thesis introduces the basis of classical marketing in order to present Guerrilla marketing to libraries. Guerrilla marketing is more than useful marketing device suitable for small organizations such as libraries. This thesis describes Guerrilla marketing basic features according to its founder J.C.Levinson and points out changes, which formed contemporary Guerrilla marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yw41a/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Jitka ALEXOVÁ -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma