Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky – Bc. Aneta Trkalová
Bc. Aneta Trkalová
Master's thesis
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Analysis of the introduction of a new product (or services) on the market of the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou zavádění nového výrobku na trh České republiky. Cílem práce je sběr zdrojových dat od soukromé společnosti Crussis electrobikes s.r.o. pro analýzu zavádění nového výrobku na český trh. Zkoumaná společnost zavedla v roce 2014 na český trh nový produkt, kterým je elektrokolo. Získaná data jsou pomocí základního statistického třídění zobecněna pro účely dalšího …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the introduction of a new product on the market of the Czech Republic. The aim of this work is to collect source data from the private company Crussis electrobikes s.r.o. to analyze the introduction of a new product on the Czech market. In 2014, the investigated company introduced a new product to the Czech market, which is an electric bike. The data obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/f5agp/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Dr. Ing. Sylva Skupinová
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRKALOVÁ, Aneta. \textit{Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh~České republiky} [online]. Praha, 2018 [cit. 2022-07-02]. Available from: https://theses.cz/id/8q5sch/. Master's thesis. Institute of Hospitality Management in Prague. Thesis supervisor Dr. Ing. Sylva Skupinová.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Lenka Herynková -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Zavádění nového výrobku na trh
Dušan Šerfel