Petr HUBÁČEK
Bachelor's thesis
Průvodce moderními herními enginy
Guide to modern gaming engines
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření praktického průvodce vybraných herních enginů. Práce bude sloužit jako příručka, která pomůže čtenáři s výběrem vhodného grafického enginu. Práce seznámí čtenáře s nejpoužívanějšími grafickými enginy, pomůže čtenáři s orientací v enginu a porovná klady a zápory zvolených enginů. Cílém této práce bude porovnat nejvyužívanější grafické enginy a poskytnout …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to create a practical guide for selected game engines. This work will serve as a guide, that help the reader with the choice of a suitable graphic engine. This work will familiarize the readers with the most used graphic engines, it will help the reader with the orientation in the engine and compares the pros and cons of the selected engine. The aim of this work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Kuba, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBÁČEK, Petr. Průvodce moderními herními enginy. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Informatics / Information Systems
Theses on a related topic
-
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Jan Szopa -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi