Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR – Denisa Čičatková
Denisa Čičatková
Bachelor's thesis
Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR
Merchandising of a selected store of an unnamed retail chain in the Czech Republic
Abstract:
Čičatková, D. Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingových aktivit nejmenovaného obchodního řetězce na území České republiky. V první části práce jsou uvedeny základní pojmy související s maloobchodem a merchandisingem. Druhá část práce se zabývá zhodnocením …moreAbstract:
Čičatková, D. Merchandising of a selected store of an unnamed retail chain in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.This bachelor thesis focuses on merchandising activities of an unnamed retail chain in the Czech Republic. The first part of the thesis presents the basic concepts related to retail and merchandising. The second part of the thesis focuses on the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIČATKOVÁ, Denisa. \textit{Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8q7bla/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Eva Dudíková -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz