Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR – Denisa Čičatková
Denisa Čičatková
Bachelor's thesis
Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR
Merchandising of a selected store of an unnamed retail chain in the Czech Republic
Anotácia:
Čičatková, D. Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingových aktivit nejmenovaného obchodního řetězce na území České republiky. V první části práce jsou uvedeny základní pojmy související s maloobchodem a merchandisingem. Druhá část práce se zabývá zhodnocením …viacAbstract:
Čičatková, D. Merchandising of a selected store of an unnamed retail chain in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.This bachelor thesis focuses on merchandising activities of an unnamed retail chain in the Czech Republic. The first part of the thesis presents the basic concepts related to retail and merchandising. The second part of the thesis focuses on the evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČIČATKOVÁ, Denisa. \textit{Merchandising vybrané prodejny nejmenovaného obchodního řetězce na území ČR}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/8q7bla/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
Nikola Adámková -
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
Eva Dudíková -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz