Bc. Šárka Kolejková

Master's thesis

Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí

Marketing research as support for strategic management of cultural institutions
Anotácia:
Kulturní instituce v různých zemích světa v současnosti čelí podobným náročným podmínkám své existence. Vhodným způsobem, jak mohou tyto subjekty dosáhnout ekonomické stability, úspěšného rozvoje a smysluplné existence, je strategický styl řízení. Tento druh managementu vyžaduje pro své správné a efektivní fungování dostatek přesných a aktuálních informací. Ideálním nástrojem pro obstarávání těchto …viac
Abstract:
Cultural institutions in different countries worldwide currently face similar challenging conditions of their existence. Appropriate way for these entities to achieve economic stability, successful development and meaningful existence, is an implementation of strategic management. This style of management requires for its proper and effective functioning enough accurate and updated information. Marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta