Mgr. Marian MIČEK

Diplomová práce

Marketing and communication strategy of a new founded company

Marketing and communication strategy of a new founded company
Abstract:
This master thesis deals with the aspects of founding a new online gaming network. It will be divided into five fundamental categories: the process of establishing a privately owned company (game service provider), an overview of offered products and hosting services, customer portfolios, analyses of internal and external environments and marketing strategies to achieve sucess on the market.
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá aspektami založenia "online hernej siete" - procesom založenia súkromne vlastnenej spoločsnoti (tzv. game service provider), jej ponuky produktov a hostingových služieb, zákazníckym portfóliom, analýzou vnútorného a vonkajšieho prostredia a marketingovými stratégiami, s ktorými by mala dosiahnuť úspech na trhu.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 13. 5. 2013
Identifikátor: 2724

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIČEK, Marian. Marketing and communication strategy of a new founded company. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.