Vít ŠŤASTNÝ

Bachelor's thesis

Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.

Analysis of behaviour of PC games consumers focused on their motives.
Abstract:
Tato práce pojednává o postavení zákazníka, hráče, na trhu počítačových her, pro lepší porovnání na konkrétním příkladu hry World of Tanks. Teoretický úvod je rozdělen na dvě části, v té první se zaměřuje na produkt z marketingového hlediska, zkoumá jej a popisuje. Ve druhé části se zabývá spotřebitelem, zjišťuje jeho motivy a porovnává je se skutečností. V praktické části pak aplikuje získané znalosti …more
Abstract:
This thesis is about consumer?s position on videogames market, for better comparison it?s on specific game example, the World of Tanks. Theoretical introduction is divided in two parts, the first one is focused on the product from marketing?s point of view and also examinating and describing it in process. In the second part it?s about consumer, it?s examinig his motives, thoughts and needs and compare …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠŤASTNÝ, Vít. Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing