Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy. – Vít ŠŤASTNÝ
Vít ŠŤASTNÝ
Bachelor's thesis
Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.
Analysis of behaviour of PC games consumers focused on their motives.
Abstract:
Tato práce pojednává o postavení zákazníka, hráče, na trhu počítačových her, pro lepší porovnání na konkrétním příkladu hry World of Tanks. Teoretický úvod je rozdělen na dvě části, v té první se zaměřuje na produkt z marketingového hlediska, zkoumá jej a popisuje. Ve druhé části se zabývá spotřebitelem, zjišťuje jeho motivy a porovnává je se skutečností. V praktické části pak aplikuje získané znalosti …moreAbstract:
This thesis is about consumer?s position on videogames market, for better comparison it?s on specific game example, the World of Tanks. Theoretical introduction is divided in two parts, the first one is focused on the product from marketing?s point of view and also examinating and describing it in process. In the second part it?s about consumer, it?s examinig his motives, thoughts and needs and compare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÝ, Vít. \textit{Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8qh474/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÝ, Vít. Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
Ondřej ZVOLSKÝ -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Analýza chování uživatelů MMORPG
Michal PATOČKA -
Analýza reálné hodnoty virtuální měny ve hře World of Warcraft
Daniel Šilha -
World of Warcraft: Fikce, či realita?
Michaela Záligerová