Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy. – Vít ŠŤASTNÝ
Vít ŠŤASTNÝ
Bachelor's thesis
Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.
Analysis of behaviour of PC games consumers focused on their motives.
Anotácia:
Tato práce pojednává o postavení zákazníka, hráče, na trhu počítačových her, pro lepší porovnání na konkrétním příkladu hry World of Tanks. Teoretický úvod je rozdělen na dvě části, v té první se zaměřuje na produkt z marketingového hlediska, zkoumá jej a popisuje. Ve druhé části se zabývá spotřebitelem, zjišťuje jeho motivy a porovnává je se skutečností. V praktické části pak aplikuje získané znalosti …viacAbstract:
This thesis is about consumer?s position on videogames market, for better comparison it?s on specific game example, the World of Tanks. Theoretical introduction is divided in two parts, the first one is focused on the product from marketing?s point of view and also examinating and describing it in process. In the second part it?s about consumer, it?s examinig his motives, thoughts and needs and compare …viacKľúčové slová
počítačové hry mmorpg world tanks marketing swot analýza spotřebitel marketingový mix motivace
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÝ, Vít. \textit{Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qh474/.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Vít. Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
Ondřej ZVOLSKÝ -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Analýza chování uživatelů MMORPG
Michal PATOČKA -
Analýza reálné hodnoty virtuální měny ve hře World of Warcraft
Daniel Šilha -
World of Warcraft: Fikce, či realita?
Michaela Záligerová