Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters – Marek Holovský
Marek Holovský
Bachelor's thesis
Digitální marketingová strategie projektu Crypto Hunters
Digital marketing strategy of the Crypto Hunters project
Abstract:
Odvětví kryptoměn se v mnohém vyznačuje výraznými specifiky, zasahujícími do všech oblastí podnikání. Marketing je jednou z těchto oblastí a vzhledem k poměrně čerstvé existenci celého krypto-odvětví není v tomto kontextu zatím příliš prozkoumán. Cílem této práce je analýza marketingového mixu a strategie projektu Crypto Hunters a zároveň navržení specifických doporučení k jeho stávajícím marketingovým …moreAbstract:
In many ways, the cryptocurrency industry is characterised by considerable specifics that affect all areas of business. Marketing is one of these areas, and due to the relatively recent existence of the entire crypto industry, it has not yet been sufficiently explored in this context. The aim of this paper is to analyse a marketing mix and strategy for the Crypto Hunters project, as well as suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90046
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Jan Koudelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90046
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Aplikace technické analýzy pro obchodování s kryptoměnami
Nikol Klapetková -
Strategie pro obchodování s měnami
Jan Krpálek -
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč