Jan Prošek

Master's thesis

Strategie v budování osobního brandu

Strategy in personal branding
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku osobního brandingu z pohledu freelancera. Jejím cílem je představit nejmodernější nástroje a postupy pro budování osobního brandu, analyzovat současný stav osobního brandu autora této práce a vytvořit doporučení pro budoucí vývoj. Představeny jsou klasické marketingové nástroje jako je SWOT analýza, mise, vize a analýza pěti sil. Teorie je však strukturována dle doporučeného …more
Abstract:
Thesis is focused on personal branding methodology in connection with freelancing. Main goal is to introduce modern tools and ways of personal branding, to analyze actual situation and to create recommendations for future development of this brand. It includes classical marketing tools such as SWOT, mission, vision and Porters five forces analysis. Theory is structured according to the recommended …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2018
  • Supervisor: Blanka Habrmanová
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71916

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management