Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity – Bc. Daniel HEJPLÍK
Bc. Daniel HEJPLÍK
Diplomová práce
Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity
Realistic methods of generating landscape models through the Unity framework
Anotace:
Tato práce se zabývá výzkumem a vývojem nástroje schopného automatizovaného vytvoření virtuálního prostředí. Automatizované generování terénu je netriviální problém, pro jehož řešení je nutné vytvoření sofistikovaných metod, poskytujících možnost parametrizace dat pro potřeby cílového prostředí. Na základě těchto dat dochází poté ke zpracování produktu (základního terénu) a jeho vzhledové zlepšení …víceAbstract:
This thesis deals with research and development of a tool capable of automated creation of a virtual environment. Automated terrain generation is a non-trivial problem, the solution of which requires the creation of sophisticated methods that provide the possibility of data parameterization for the needs of the target environment. On the basis of this data, the product (basic terrain) is then processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Fesl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJPLÍK, Daniel. \textit{Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qq2ne/.
Jak správně citovat práci
HEJPLÍK, Daniel. Realistické metody generování modelů krajiny prostřednictvím frameworku Unity. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Multi-Fractal Terrain Generation
Jakub Kříž -
Interaktivní 3d grafika generovaná programem Asymptote pro podporu výuky diferenciálního počtu funkcí více proměnných
Ladislav Foltyn -
Fotografie a 3d grafika
Jan HŘEBÍČEK -
Generovaná 3D hra v Unity
Patrik SZKANDERA -
Unity 3D
Libor Tělupil
Název
Vložil
Vloženo
Práva