Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin – Petra Ťuiková
Petra Ťuiková
Bakalářská práce
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
The Analysis of Shopping Customer Behavior on the Internet for Selected Age Groups
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současné nákupní zákaznické chování na internetu u vybraných věkových skupin, stanovit doporučení a možné trendy v jejich nákupním chování. Praktická část práce byla zaměřena na nákupní chování na sociálních sítích a účastnění se livestream shoppingu u věkových kategorií 16-24 let a 25-34 let. Zvolený problém byl řešen za pomocí dotazníkového šetření. Navržené …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze the current shopping customer behavior on the Internet for selected age groups and to set recommendations and possible trends in their shopping behavior. The practical part of the work was focused on shopping behavior on social networks and participation in Livestream shopping for the age categories 16-24 and 25-34. The selected problem was solved with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŤUIKOVÁ, Petra. \textit{Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8qrsor/.
Jak správně citovat práci
Ťuiková, Petra. Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Identifikace chování uživatelů sociální sítě
Markéta Bartoňová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová -
Sociální média a komunikace v Koreji, chování uživatelů na sociálních sítích v Koreji a jeho porovnání s Českem
Hana MIKASOVÁ