Jakub Machalický

Diplomová práce

Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball

Inbound marketing strategy for the mobile application Socialball
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh inbound marketingové strategie na základě analýzy trhu s mobilními aplikacemi. V práci jsou analyzovány mobilní aplikace TikTok, SHAREit, Onefootball a SmartNews. Všechny aplikace jsou analyzovány s důrazem na jejich webové stránky, SEO a aktivitu na sociálních sítích. Navrhovaná marketingová strategie je připravená pro mobilní aplikaci Socialball, která …více
Abstract:
The aim of this thesis is to make an inbound marketing strategy based on the analysis of the mobile application market. The thesis analyzes mobile applications TikTok, SHAREit, Onefootball and SmartNews. All applications are analyzed with focus on their website, SEO and activities on social networks. The designing marketing strategy is made for the Socialball mobile app, which offers a new way to share …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2020
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78486