Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball – Jakub Machalický
Jakub Machalický
Master's thesis
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Inbound marketing strategy for the mobile application Socialball
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh inbound marketingové strategie na základě analýzy trhu s mobilními aplikacemi. V práci jsou analyzovány mobilní aplikace TikTok, SHAREit, Onefootball a SmartNews. Všechny aplikace jsou analyzovány s důrazem na jejich webové stránky, SEO a aktivitu na sociálních sítích. Navrhovaná marketingová strategie je připravená pro mobilní aplikaci Socialball, která …moreAbstract:
The aim of this thesis is to make an inbound marketing strategy based on the analysis of the mobile application market. The thesis analyzes mobile applications TikTok, SHAREit, Onefootball and SmartNews. All applications are analyzed with focus on their website, SEO and activities on social networks. The designing marketing strategy is made for the Socialball mobile app, which offers a new way to share …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78486
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2020
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78486
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben