Petr LANG
Bachelor's thesis
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Brand management and research of Brand Name Škoda
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.Abstract:
The aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
12118
Thesis defence
- Date of defence: 7. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANG, Petr. Řízení značky a výzkum značky Škoda. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
Michaela CAHÁKOVÁ -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights