Problematika homofonních slov ve výuce na 1. stupni ZŠ – Jana Černotíková
Jana Černotíková
Diplomová práce
Problematika homofonních slov ve výuce na 1. stupni ZŠ
The Issue of Homophones in Teaching at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice homofonních slov na prvním stupni ZŠ, konkrétně se orientuje na třetí, čtvrtý a pátý ročník. Hlavním cílem je vytvořit didaktický materiál, který usnadní žákům 1. stupně pochopit význam homofonních slov. Z něho vycházejí dílčí cíle a výzkumné otázky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány pojmy vážící se k tématu, …víceAbstract:
The topic of this thesis concerns the issue of homophonic words in the primary education with the attention orientated towards third, fourth and fifth grade of the primary school. The main objective of this thesis is to create a didactic material which would facilitate the comprehension of the homophonic words for the first grade pupils. The partial objectives and research questions are connected with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černotíková, Jana. Problematika homofonních slov ve výuce na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva