Tvorba a využití multimedií ve výuce – Bc. Michaela KOHOUTKOVÁ
Bc. Michaela KOHOUTKOVÁ
Diplomová práce
Tvorba a využití multimedií ve výuce
Development and using of multimedia in education
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou a využitím multimedií ve výuce na středních školách. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou představena multimédia, e-learning a výukové programy, a také se věnuje psychologicko-didaktickým aspektům jejich využití ve výuce a analýze současného stavu. Praktická část se pak skládá z pedagogického experimentu a dotazníku. Dotazník je prostředkem ke zjištění …víceAbstract:
This diploma thesis deals with development and use of multimedia in secondary education. First part of the thesis is theoretical and introduces multimedia, e-learning and educational programs. It also focuses on psycho-didactic aspects of their use in education and the analysis of current situation at schools. Practical part consists of a pedagogical experiment and a survey. The survey is a means to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2013
Zveřejnit od: 14. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUTKOVÁ, Michaela. Tvorba a využití multimedií ve výuce. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Učitelství Informatiky (jednooborové) pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
E-Learning im Deutschunterricht
Iveta Peštálová -
E-Learning im Deutschunterricht
Iveta Peštálová