Jan Dvořák

Bachelor's thesis

Komunikační kampaň

Communication campaign
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Komunikační kampaň“ je propagace doktorského studia na Katedře podnikového hospodářství, která spadá pod Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity. První část se zabývá popisem marketingové komunikace a sestavením marketingového plánu. Ve druhé části charakterizuji vlastnosti marketingového výzkumu. V poslední části je vyhodnocení provedeného výzkumu a sestavení návrhu …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis “Communication campaign” is the promotion of Ph.D. studies at the Department of Business management, which is a part of the Faculty of Economics and Administration of Masaryk university. The first part deals with description of marketing communication and creation of marketing plan. In the second part, characteristics of marketing research are mentioned. In the last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Martin Cenek
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta