Bc. Miroslav Kašpar, DiS.

Diplomová práce

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení stavu marketingu vybraného podniku se zacílením na konkrétní produkt na základě používaných analytických metod. Z nich pak vychází návrh nové marketingové strategie produktu. Výstupy této práce vedou k posílení postavení tohoto produktu na trhu a zisku nových zákazníků pro podnik.
Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of current state of marketing in selected company with targeting on particular product based on most used analytical methods. Analysis results are followed by design of new marketing strategy for this product. Outcomes of thesis leads to strengthening the market position and getting new customers for the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Pavel Hanousek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING