Bc. Miroslav Kašpar, DiS.

Master's thesis

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení stavu marketingu vybraného podniku se zacílením na konkrétní produkt na základě používaných analytických metod. Z nich pak vychází návrh nové marketingové strategie produktu. Výstupy této práce vedou k posílení postavení tohoto produktu na trhu a zisku nových zákazníků pro podnik.
Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of current state of marketing in selected company with targeting on particular product based on most used analytical methods. Analysis results are followed by design of new marketing strategy for this product. Outcomes of thesis leads to strengthening the market position and getting new customers for the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Reader: PaedDr. Pavel Hanousek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING